
Dokumenty obozowe
Szanowni Państwo, bardzo prosimy o wydrukowanie oraz uzupełnienie kart obozowych i regulaminów zgrupowania (obydwa dokumenty). Prosimy o uważne uzupełnianie, a następnie przekazanie wypełnionych dokumentów trenerom prowadzącym grupy do końca miesiąca. Jeżeli ktoś nie ma możliwości przekazania dokumentów do końca czerwca, prosimy o kontakt w celu przekazania w lipcu.
Turnus I 30.07 – 6.08 (2013, 2014, 2015, 2016, 2017)
Turnus II 6.08 – 13.08 (2008, 2009, 2010)
Turnus III 13.08 – 20.08 (2011, 2012)
Szczegóły wyjazdu (wszystkie turnusy)
Letnie zgrupowanie sportowe naszego klubu odbędzie się w Parku pod Palmami w miejscowości Pęcław koło Góry Kalwarii http://www.parkpodpalmami.pl/
W programie obozu obok dwóch treningów dziennie, treningów motorycznych, bramkarskich oraz meczów kontrolnych poświęcamy czas na różnego rodzaju atrakcje. Codzienne wyjazdy na basen, wycieczka na zamek w Czersku, skorzystanie z parku linowego oraz wyjazd do Labiryntu Królowej Bony to główne atrakcje zaplanowane dla naszych zawodników na najbliższym zgrupowaniu sportowym! W wolne wieczory całą drużyną poświęcamy czas na gry i zabawy ruchowe (między innymi turnieje w tenisa stołowego, gry terenowe) oraz oglądanie meczów i filmów. Zawodnicy biorący udział w zgrupowaniu, oprócz okazjonalnych koszulek dostaną dodatkowy prezent. Rozdane zostaną również statuetki za frekwencję na treningach w rundzie wiosennej sezonu 2022/23. Wyjazd oraz powrót na zgrupowanie autokarem.
Prosimy o sprawdzenia ważności zaświadczenia lekarskiego zezwalającego na udział w
treningach i zawodach piłki nożnej.
Żeby usprawnić wyjazd podpisane karty, regulaminy i aktualne badania będziemy zbierać
(ewentualnie rozdawać do wypełnienia) w SOBOTĘ 29 lipca o godz. 19:00 przed wejściem na halę SP
385, ul. Klimatyczna 1. Termin dotyczy wszystkich turnusów!
WYJAZD
I TURNUS 30 lipca (niedziela) 9:30
II TURNUS 6 sierpnia (niedziela) 9:30
III TURNUS 13 sierpnia (niedziela) 9:30
Zbiórka na wyjazd godz. 9:30, parking przy Szkole Podstawowej nr 385, ul. Klimatyczna 1
(Warszawa, dzielnica Wesoła).
Gdyby któreś z dzieci nie jechało z grupą (np. dojeżdżało z wakacji) prosimy o jak najszybszą
informację sms do Anny Kozłowskiej (tel. 537 208 037)
POWRÓT
I TURNUS 6 sierpnia (niedziela) 14:00
II TURNUS 13 sierpnia (niedziela) 14:00
III TURNUS 20 sierpnia (niedziela) 15:00
Planujemy wyjazd z Pęcławia po obiedzie, około 13:00, przyjazd na parking przy SP385 ul. Klimatyczna 1 planujemy na około godzinę 14:00. Jedyny wyjątek stanowi powrót z ostatniego turnusu (2011/12), gdzie powrót planowany jest na godzinę 15:00.
UWAGA
Ze względu na to, że niedziela jest pierwszym dniem obozu nie planujemy wspólnego
wyjścia do kościoła, wyjazd pomyślany jest tak, żeby zdążyli Państwo pójść z dziećmi na mszę św. o
godz. 8 (lub naturalnie w sobotę wieczorem).
CO ZABIERAMY:
- legitymacja szkolna
- strój treningowy (koszulka, spodenki, getry)
- strój meczowy (koszulka, spodenki getry, bluza reprezentacyjna kto posiada)
- piłka klubowa
- bluza, spodnie dresowe, kurtka ortalionowa
- dodatkowe koszulki piłkarskie i getry
- ochraniacze
- buty typu adidas do zajęć ogólnorozwojowych na sali
- kąpielówki, ręcznik kąpielowy, czepek, klapki
- buty piłkarskie na boisko trawiaste oraz orlik
- bieliznę i skarpetki na zmianę (warto mieć ich nieco więcej niż liczba dni obozu)
- buty/sandały
- koszulki z krótkim rękawem, krótkie spodenki, długie spodnie i bluzę na wypadek chłodniejszych dni
- czapkę z daszkiem
- dodatkowe klapki/kapcie do poruszania się po hotelu
- krem z wysokim filtrem UV
- przybory toaletowe, ręcznik
- piżamę
- plecak klubowy/torba klubowa
MOŻNA ZABRAĆ: - koszulkę obozową z poprzednich wyjazdów
- książkę
- gry planszowe, karty
- kieszonkowe (niewielkie (!), można przekazać trenerom do przechowania)
- rakietki do tenisa stołowego (w ośrodku są stoły)
TELEFON KOMÓRKOWY
Dzieci będą mogły zabierać telefony. Będą one przechowywane przez trenerów i udostępnianie zawodnikom w celu kontaktu z rodzicami. Trenerzy nie biorą za nie odpowiedzialności materialnej.
Kontakt Państwa z Dzieckiem będzie, tak jak uprzednio, możliwy także przez Trenerów.
KONTAKT DO TRENERÓW NA OBOZIE (TURNUS 1): - Jan Kozłowski: +48 698 678 888
- Adam Folentarski: +48 696 265 255
- Jakub Kruschewski: +48 531 278 897
- Sergiey Shipovskyy: +48 530 518 663
KONTAKT DO TRENERÓW NA OBOZIE (TURNUS 2): - Andrzej Czesuch: +48 501 055 760
- Arkadiusz Sołowiej: +48 609 674 178
- Mateusz Skowroński: +48 603 285 447
KONTAKT DO TRENERÓW NA OBOZIE (TURNUS 3): - Jan Kozłowski: +48 698 678 888
- Łukasz Maj: +48 796 427 444
- Artur Terpiłowski: +48 515 605 517
Terminy wyjazdów:
30 lipca – 6 sierpnia, roczniki: 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
6 sierpnia – 13 sierpnia, roczniki: 2008, 2009, 2010
13 sierpnia – 20 sierpnia, roczniki: 2011, 2012
Wpłaty rozdzielone są na 3 raty:
Zadatek (termin płatności 18.05) – 400ZŁ, w tytule wpłaty wpisujemy imię i nazwisko dziecka, rok urodzenia oraz hasło „obóz letni 2023, zadatek” (np. Jan Kowalski 2012 – obóz letni 2023, zadatek)
Zadatek jest gwarancją rezerwacji miejsca na obóz.
Rata 1 (termin płatności 15.06) – 600ZŁ, w tytule wpłaty wpisujemy imię i nazwisko dziecka, rok urodzenia oraz hasło „obóz letni 2023, rata 1” (np. Jan Kowalski 2012 – obóz letni 2023, rata 1)
Rata 2 (termin płatności 13.07) – 850ZŁ, w tytule wpłaty wpisujemy imię i nazwisko dziecka, rok urodzenia oraz hasło „obóz letni 2023, rata 2” (np. Jan Kowalski 2012 – obóz letni 2023, rata 2)
Wpłat dokonujemy na konto ALIOR BANK o numerze:
39 2490 0005 0000 4600 7224 5033
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Koordynator akademii – Jan Kozłowski +48 698 678 888
Kierowniczka klubu – Anna Kozłowska +48 537 208 037
Email – klubsportowywesola@gmail.com