OBOZY SPORTOWE

ZGRUPOWANIE SPORTOWE ZIMA 2025

Szanowni Państwo,
Zimowe zgrupowanie sportowe organizowane przez nasz klub odbędzie się w Nadrzeczu (Mapa) (Lubelskie). Zgrupowanie potrwa 8 dni podczas których uczestników naszego wyjazdu czekają różnorodne atrakcje. Oprócz grania w piłkę na boisku pod ogrzewanym balonem (na II turnusie grupy będą dodatkowo korzystać z pełnowymiarowego boiska w Księżpolu) będziemy regenerować się na pływalni w Janowie. Dodatkowo, zawodnicy będą mieli zajęcia z motoryki z trenerem Łukaszem Uthke-Nowakiem. W planach mamy także skorzystanie z krytego parku rozrywki w Biłgoraju (młodsi) oraz wyjścia na paintball (starsi). Wolny od treningów czas poświęcimy z zawodnikami na gry i zabawy ruchowe (tenis stołowy, bilard). Każdy z zawodników otrzyma specjalny prezent (bluza klubowa). Rozdamy również nagrody za frekwencję na treningach i postawę w sezonie ligowym w rundzie jesiennej sezonu 2024/25. Dla grup młodszych w planach mamy drużynowe wyjście do kina w Biłgoraju. W trakcie wyjazdu nocować będziemy w hotelu Nadrzecze (Zajazd Nadrzecze), sąsiadującym z ośrodkami treningowymi na których będziemy podnosić swoje umiejętności piłkarskie.

DOKUMENTY OBOZOWE (WYPEŁNIONE I PODPISANE OBYDWA DOKUMENTY – KARTY ORAZ REGULAMINY PRZEKAZUJEMY TRENEROM DO 24 STYCZNIA)

TURNUS I (2013-2019)

TURNUS II (2008-2012)

ZAPISY ODBYWAJĄ SIĘ POPRZEZ PONIŻSZY FORMULARZ REJESTRACYJNY:
TURNUS I 2-9 LUTEGO – (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018)
ZAPISY NA TURNUS I (2013-2018)

TURNUS II 9-16 LUTEGO – (2008, 2009, 2010, 2011, 2012)
ZAPISY NA TURNUS II (2008-2012)

PŁATNOŚCI
Koszt zgrupowania to 2050PLN (drugie dziecko jadące na obóz 1750PLN)
Wpłat dokonujemy na konto ALIOR BANK o numerze
39 2490 0005 0000 4600 7224 5033
Płatność odbywa się w trzech ratach:
ZALICZKA (500ZŁ*) PŁATNE DO 13.11.2024
(w tytule: „imię nazwisko, rok urodzenia, zaliczka, Obóz zimowy Nadrzecze”
RATA 1 (850ZŁ) PŁATNE DO 12.12.2024

(w tytule: „imię nazwisko, rok urodzenia, rata 1, Obóz zimowy Nadrzecze”
RATA 2 (700ZŁ**) PŁATNE DO 09.01.2025

(w tytule: „imię nazwisko, rok urodzenia, rata 2, Obóz zimowy Nadrzecze”
* istnieje możliwość dokonania jednorazowej wpłaty całej kwoty
** w przypadku płatności za drugie dziecko jadące na obóz rata druga wynosi 400

TRENERZY
I TURNUS
Jan Kozłowski (kierownik wypoczynku, trener rocznika 2014)
Dominik Piekut (wychowawca, trener rocznika 2016)
Łukasz Uthke-Nowak (wychowawca, trener przygotowania motorycznego)
II TURNUS
Jan Kozłowski (kierownik wypoczynku, trener rocznika 2011)
Andrzej Czesuch (wychowawca, trener rocznika 2008)
Arkadiusz Sołowiej (wychowawca, trener rocznika 2009/10)
Artur Terpiłowski (wychowawca, trener rocznika 2012)
Łukasz Uthke-Nowak (wychowawca, trener przygotowania motorycznego)

WYJAZDY I POWROTY ZORGANIZOWANE BĘDĄ NA PARKINGU PRZY SP385 (Klimatyczna 1)
I TURNUS (2013-2019)
Wyjazd: Niedziela, 2 lutego 2025, zbiórka 9:30
Planowany powrót: Niedziela, 9 lutego 2025, 16:30

II TURNUS (2008-2012)
Wyjazd: Niedziela, 9 lutego 2025, zbiórka 9:30
Planowany powrót: Niedziela, 16 lutego 2025, 15:00

CO ZABRAĆ
*legitymację szkolną
Rzeczy sportowe:
• piłkę klubową
• strój treningowy: koszulki treningowe, krótkie spodenki, getry, bluza i spodnie dresowe, ortalion,
• strój meczowy: getry, spodenki, koszulka, bluza reprezentacyjna
• dodatkowe koszulki piłkarskie i getry
• ochraniacze
• bidon (będzie dostęp do źródełka na terenie ośrodka)
• buty piłkarskie: żwirówki, lanki/korki oraz adidasy/halówki do zajęć na sali (treningi motoryczne)
• torbę treningową
• worek treningowy KS „Wesoła”
Rzeczy do użytku codziennego:
• kurtkę zimową, czapkę, komin, rękawiczki (najlepiej klubowe 😉
• krótkie spodenki, koszulki, spodnie i bluzy (ogólne funkcjonowanie w hotelu)
• Koszulka klubowa z poprzedniego obozu sportowego (Nadrzecze/Olecko 2024)
• bieliznę i skarpetki na zmianę (warto mieć ich nieco więcej niż liczba dni obozu)
• buty
• tenisówki/trampki czy inne buty na zmianę do chodzenia po hotelu
• kąpielówki, ręcznik kąpielowy i klapki
• przybory toaletowe, ręcznik
• piżamę
MOŻNA ZABRAĆ
• kieszonkowe
• paletki do tenisa stołowego (w ośrodku są stoły)
• piłkę i inne bezpieczne przybory do zabawy na basenie 🙂
• książkę, karty, planszówki do wspólnego spędzania wolnego czasu z kolegami
• budzik, zegarek (nie smartwatch)
TELEFON KOMÓRKOWY zgodnie z Państwa życzeniem dzieci będą mogły zabierać telefony
Będą one przechowywane przez trenerów i udostępnianie zawodnikom po śniadaniu/obiedzie celem kontaktu z Państwem (telefony nie będą udostępniane codziennie, rodzice też zasługują na odpoczynek!:). Trenerzy dołożą wszystkich starań by urządzenia wróciły bezpiecznie i w całości jednak zgodnie z regulaminem obozu nie biorą za nie odpowiedzialności materialnej.
Kontakt Państwa z dzieckiem będzie też, tak jak uprzednio możliwy także przez Trenerów.
NIE ZABIERAMY
• sprzętów elektronicznych innych niż telefon
• nadmiaru jedzenia (nie zabieramy chipsów, słodyczy – proszę wyposażyć dzieci w prowiant na podróż, przyjedziemy prosto na obiad, mamy 4 posiłki dziennie, dzieci nie będą chodzić głodne)
• nadmiaru wody (w tym słodkich napojów, napojów gazowanych) – prosimy o zabrania picia jedynie na podróż, na miejscu będzie dostępna woda bez ograniczeń 🙂

Obozy letnie planowane są na terminy:
ROCZNIKI 2013-2019 TERMIN: 27 LIPCA – 3 SIERPNIA (NADRZECZE)
ROCZNIKI 2008-2012 TERMIN: 4 – 11 SIERPNIA (ŁOMŻA)

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Koordynator akademii – Jan Kozłowski +48 698 678 888
Kierowniczka klubu – Anna Kozłowska +48 537 208 037
E-mail – klubsportowywesola@gmail.com